۱۳۸۸ اسفند ۱۴, جمعه

خداحافظ بیست وشش


امروز ، ساعت هفت و نیم صبح ، با بیست و شش سالگی ام خداحافظی کردم.
به مامان زنگ زدم و تشکر کردم که من را به دنیا آورده. توی مهمانی ای که دوستام(همکارهام) به مناسبت تولدم گرفته بودند شرکت کردم و کلی کیک خوردم و رقصیدم (دیگر به رژیمم فکر نکردم!).
امروز نوشته ای که بالای میز مطالعه ام چسبانده بودم ، همان که رویش نوشته بودم زندگی همان گونه خواهد بود که من می خواهم را کندم و به جایش نوشتم زندگی من بهتر و زیباتراز آن خواهد بود که حتی بتوانم تصورش کنم.(اگرچه شاید آن چیزهایی که من در حال حاضر آرزوشان را دارم، هرگز برایم اتفاق نیفتد).
14/12/1388

۴ نظر:

  1. Happy birthday Goli jan, I love you very much and I am really proud of you.Best wishes Mina

    پاسخحذف
  2. Happy Birthday Golie we miss you very much

    Bita and Bahar from seattle

    پاسخحذف
  3. سلام خانم دکتر
    تولدتون مبارک باشه انشاءالله صد سال زنده باشی.

    Happy Birthday Happy Birthday Happy Birthday Happy Birthday
    Happy Birthday Happy Birthday
    (( امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی و زندگی جوری غرق بشی که راه نجات نداشته باشی%

    پاسخحذف
  4. سلام خانم دکتر تولدتان را بهتون تبریک میگم انشاالله که طول عمر همراه با عزت وافتخار داشته باشی وبه ارزوهای دلتون برسید

    پاسخحذف

نظر شما: